HEI, HEI 2014 JA TERVE UUSI JAKSO
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
28.12.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
On melko vaikean vuoden loppu ja olen kiitollinen mm. siitä, ettei minulla ole ollut mitään vakavia terveyshaasteita niin kuin aiempina vuosina. Olen iloinen nähdessäni tämän vuoden loppuvan, koska monilla tasoilla on kyse uuden energian raikkaasta tuulahduksesta, tietyin ehdoin. On myös sellaisen jakson loppu, missä olemme olleet vuodesta 2006 saakka, ja olemme tehneet erittäin kovasti töitä viimeiset yhdeksän vuotta. Nyt voimme siirtyä muihin asioihin ja alkaa toteuttaa sitä, mitä olemme oppineet. Mitä se merkitsee sinulle? Mitä tahansa haluat sen merkitsevän, mutta puhutaanpa ensin noista ehdoista.
Niin paljon kuluneesta yhdeksästä vuodesta on kulunut puhdistamiseen, parantumiseen, energian uudelleenkalibroimiseen, latausten integroimiseen, ongelmien selvittämiseen ja vastaaviin toimintoihin, että siitä on tullut tapa. Olemme kuluttaneet niin paljon aikaa parantamiseen ja puhdistamiseen, että olemme juuttuneet parantumiskiertoon. Kyllä, se oli tärkeää ja tarpeellista työtä ja sitä työtä tulimme tänne tekemään, mutta se loppuu, kun valmistaudumme uusiin seikkailuihin. Olemmeko todella valmiita? Uskallammeko harkita muita vaihtoehtoja, vain tullaksemme vedetyksi takaisin uudelle parantumismatkalle? Olemmeko karma- ja kohtaloelämien selvittämisen jälkeen valmiita luomiseen, omista asioista päättämiseen ja sen vahvistamaan, että olemme mestareita tässä matkan osassa?
Yksi ehto uuteen jaksoomme astumiselle on toimeen ryhtyminen. Kuulen hyvin usein asiakkailta: "Odotan universumin kertovan minulle, mitä tehdään" ja tiedän heidän sanovan näin, koska he haluavat tehdä oikein (tekemättä jotain väärää), joten he odottavat lupaa ja ohjeita. Mutta he kieltävät myös oman mestaruutensa ja jumalaisen totuutensa eivätkä luota itseensä. Mikä tahansa toiminta alkaa hyvin pienestä askeleesta ja voidaksemme kokea uusia toimintamalleja nautinnollisesti, meidän täytyy olla valmis ryhtymään toimeen omalla aikomuksellamme, odottamatta jonkin tai jonkun kertovan meille, että on ok lähteä parantumiskierrostamme ja siirtyä eteenpäin.
Kolmas ehtomme on palvella itseä. Tämä merkitsee, että käytämme arvostelukykyä arvioidaksemme seuraavan siirtomme vaikutuksen itseemme. Yksi syy toimeen ryhtymisen vaikeuteen on, että katsomme kaikkien tarpeita ja sitten yritämme sovittaa omamme niihin. Nyt meidän on laitettava omat tarpeemme etusijalle, tukea itseämme, unelmiamme ja aikomuksiamme ja antaa kaikkien muiden valita, miten he reagoivat meihin. Voimallisin kysymys minkä voimme esittää, on: "Miten tämä palvelee nyt elämäni aikomusta?" ja antaa vastauksen opastaa meitä itseä palveleviin valintoihin. Arvostelukyky ei ole tuomitsemista, missä päätetään, onko jokin huono vai hyvä. Se on värähtelyn harmonisointiprosessi, missä päätetään, sopiiko jokin omaan energiaamme ja uuden maan elämän toimintamalliin vai ei.
Voiko tämä olla fantastinen, ilontäyteinen, iloinen ja yltäkylläinen vuosi? Kyllä, voi olla tavoilla, mitä muut vuodet eivät voineet olla, koska meidän täytyi kuluttaa kaikki tuo aika puhdistaen, parantaen, energiaa prosessoiden, latauksia integroiden ja tehden kaikkea sitä työtä, mitä olemme tehneet tässä jaksossa, mutta olemme valmiita sen osalta tai niin valmiita kuin voimme olla tällä hetkellä. On lisää parannettavaa tulevaisuudessa uusilla tavoilla, jotka ovat tasapainossa ja integroitu uuden polkumme, tarkoituksemme, potentiaalimme ja voimaantumisemme kanssa.
Kaiken täytyy elämässämme tästä lähtien olla harmoniassa aikomuksemme kanssa, resonoida energiamme kanssa, laajentaa potentiaaliamme, palvella meitä iloisesti, olla osa iloista tarkoitustamme ja voimaannuttaa meitä.
Se ei ole liikaa pyydetty. Olemme tehneet niin kovasti työtä tuodaksemme itsemme tähän ylösnousemusvaiheeseen, että meidän on aika nauttia työmme hyödyistä ja pitää hyvin ansaittu tauko. Tämä ei merkitse sohvalla istumista odottaen, että universumi kertoo meille, mitä tehdään, tai antaa meille luvan. Se merkitsee toimeen ryhtymistä – ollen harmoniassa aikomuksemme kanssa, ottaen itseä palvelevia ja iloa laajentavia toiminta-askelia ja tietäen, että universumi sanoo vain "kyllä" ja tukee kaikessa, mitä teemme. Meillä palaa nyt vihreä valo – on aika lähteä risteyksestä ja asettaa kurssi iloiseen ja ilontäyteiseen tulevaisuuteen.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.


