HomeViestejäJennifer Hoffman11.8.2014 - Energeettistä köydenvetoa

11.8.2014 - Energeettistä köydenvetoa

ENERGEETTISTÄ KÖYDENVETOA

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
11.8.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Köydenvedossa kaksi ryhmää pitää kiinni köyden päistä ja kumpikin yrittää saada toisen vedettyä omaan suuntaansa tai pakottaa sen päästämään irti köydestä. Se on edestakaista kamppailua köyden hallinnasta, kunnes toinen puoli voittaa. Vahvempi ryhmä (tai se mikä vetää kovempaa) saa sen lopulta hallintaansa. Mutta jos ryhmät ovat yhtä vahvoja, ne pysyvät paikallaan, koska tasapainoinen vetäminen köydestä ei anna sen liikkua kumpaankaan suuntaan. Tämän leikin toimintatavan ymmärtäminen auttaa selittämään parantajaroolejamme, karmaamme ja sitä, miten voimme ottaa seuraavat askeleet evoluutiossamme, transformaatiossamme ja ylösnousemuksessamme.

Vedämme kaikissa suhteissamme köyttä ja toinen ihminen käyttää juuri riittävästi energiaa toisen energian tasapainottamiseksi. Toivomme, että tasapainottamalla hänen pimeytensä sillä parannuksella, mitä luulemme hänen tarvitsevan, autamme häntä löytämään oman valonsa. Tämä aiheuttaa dynaamista jännitettä, missä kumpikin ihminen on yhtä tasapainossa ilmaisemassaan pimeys- ja valomäärässä eikä suhde siirry koskaan parantamismoodin yli, koska kumpikin odottaa toisen päästävän irti energiapäästään. Esimerkiksi ihminen jota yritämme parantaa, odottaa meidän lopettavan, ja me parantajana odotamme hänen hyväksyvän ja integroivan tarjoamamme valon ja muuttuvan.

Dynaamisen jännitteen myötä kumpikin osapuoli on tasapainossa ja vetää tai työntää samalla voimalla ja tuloksena on täydellinen paikallaan pysyminen tai pattitilanne, koska kumpikaan puoli ei anna periksi tai "häviä". Voimme kutsua tätä myös polariteetiksi tai kaksinaisuudeksi, valon ja pimeyden tasapainoksi. Ratkaisuna on, että toinen osapuoli nostaa omaa energiaansa ja valitsee uuden värähtelyn, mikä liikuttaa energiaa, mutta se lopettaa myös köydenvedon, minkä näemme joko häviönä tai voittona. Kenellä on enemmän sisua, päättäväisyyttä ja voimaa? Kuka panostaa enemmän voittamiseen? Onko pimeydelle helpompaa olla vähemmän pimeä vai valolle loistaa kirkkaammin?

Ainoa tapa polariteetin muuttamiseen on lisätä valoa ja tämän on tultava ihmiseltä, joka on valmis päästämään irti köydestä. Menettääkö hän mitään? Kenties tarpeen osoittaa itselleen, mitä hän voi tehdä parantaja- ja parannusmatkallaan, mutta oliko se oikeasti aikomus? Uskon, että sitä minkä luulimme tehtäväksemme – pimeyden valaiseminen – ei ollut ajateltu selkeästi loppuun. Jos sen sijaan säteilemmekin valoamme kirkkaammin, pimeys häviää luonnostaan. Eikö näin tapahdu joka päivä auringon noustessa? Onko meiltä yrityksessämme voittaa ihmiskunnan valaisemisköydenveto mennyt ohi tämä tärkeä pointti, mikä tekee kaikesta paljon helpompaa?

Kun lähestymme ihmiskunnan ylösnousemusmatkan uutta sykliä, meidän on kysyttävä itseltämme, haluammeko voittaa köydenvedon vai olemmeko valmis vain loistamaan. Hintamme on suurempi, kuin tiedämme, koska emme voi enää pitää valoamme panttivankina pimeyden parantamiseksi sekä rajoittaa omaa elämänpolkuamme ja sielutehtäväämme siinä toivossa, että pimeys näkee lopulta valon. Miten se voikaan nähdä, kun loistamme vain juuri ja juuri ja olemme huomaamaton? Mitä tapahtuu, kun lakkaamme käyttämästä himmennintä ja kytkemme kaukovalot?

Meillä on uusi aikakausi, missä ei voi pelata vanhoin säännöin tai vetää köyttä. Emme menetä mitään, jos karmakumppanimme eivät parannu – kuten ajattelemme, että heidän pitäisi tai he voisivat – mutta rajoitamme erittäin paljon omaa energeettistä matkaamme, kun tasapainotamme heidän energiansa omallamme ja pysymme tasolla, joka pitää meidät heidän sfäärissään pelkästään siksi, että voimme nähdä heidän (lopultakin) parantuvan. Mitä jos annamme heille sen valon, mitä he voivat käyttää, ja sitten siirrymme itse valitsemaamme todellisuuteen, mikä on heidän pimeytensä, parantumistarpeidensa ja karmansa ulkopuolella? Tämä on voitto kaikille ja vapauttaa sen dynaamisen jännitteen, mikä pitää meidät 3D-polariteetin parantumis- ja karmakierrossa. Ja se vapauttaa meidät, sieluryhmämme, parantamis- ja karmakierrosta, ja ihmiskunnan, maapallon ja universumimme köydenvedosta, mitä ei voi koskaan voittaa, ellei jompikumpi tai kumpikin osapuoli päätä, ettei se halua enää vetää.

Oletko kyllästynyt olemaan valotyöntekijä ja olet nyt valmis olemaan valomajakka ja säteilemään valoasi? Tämä on uusi ohjelma, mitä tarjoan yhdessä arkkienkeli Urielin opetusten kanssa, ja se on melkein valmis. Tarkkaile yksityiskohtia sähköpostistasi tällä viikolla.

Tämän päivän maailmantapahtumien ja sen Atlantis-toimintamallin välillä, mitä selitän kirjassani "The Atlantis Legacy", on suuri korrelaati. Voit lukea lisää siitä ja ostaa sen amazon.comista.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

< PrevNext >