TOIMINTAVOIMAFORMULA
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
20.7.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kun ajelin autoa viime viikolla, sain takauman ensimmäisestä autostani, missä ei ollut ohjaustehostinta. En usko, että nykyään voi ostaa autoa ilman ohjaustehostinta, mutta muutama vuosikymmen sitten se oli melko kallis vaihtoehto, mikä oli saatavilla luksusautomalleihin. Ilman ohjaustehostinta rattia oli käännettävä tiukassa mutkassa tosissaan ja kummallakin kädellä. Mutta ohjaustehostimeen siirtyminen merkitsee, että täytyy muistaa tuo voima ja olla ohjaamatta niin kovasti, jottei yliohjaa autoa ja aiheuta lisäongelmia. Voima itsessään ei ole kovin hyödyllistä ja meidän on aktivoitava oma toimintavoimaformulamme, voidaksemme olla voimakas hallittavalla, tehokkaalla ja sydämellisellä tavalla.
Muistan ensimmäisen kerran, kun ajoin ohjaustehostinautoa ja miten ohjasin jatkuvasti liikaa, koska olin tottunut suureen tarpeeseen kääntää ratista. Tämä saa minut ajattelemaan polkua, millä olemme olleet, ja miten paljon se on muuttunut. Nyt meillä on parempi pääsy omaan voimamme, mutta emme ole vielä tottuneet siihen, joten ohjaamme liikaa, teemme liikaa työtä, ajattelemme liikaa ja aiheutamme lisätyötä itsellemme. Olemme voimaantuneita, mutta emme ole vielä täysin tottuneet voimaamme, ja kuitenkin tällä matkalla se on ollut ainoa asia, mikä on ollut jatkuvasti käytössämme, vaikka luulimmekin sen olevan kallis, rajoittunut ja hieno vaihtoehto. Mutta itsessään voima ei ole tehokasta ja meidän on aktivoitava oma toimintavoimaformulamme, mikä on voiman, rohkeuden, aikomuksen ja toiminnan yhdistelmä.
Sain upeaa palautetta eräältä, joka oli työskennellyt "30 Days to Everyday Miracles" (= 30 päivää jokapäiväisiin ihmeisiin). Ensimmäinen oppitunti on "Olet voimakas" ja lukija kirjoitti: "Kun luin ensimmäisen oppitunnin, itkin, koska olen tuntenut suurta voimattomuutta elämässäni." Sen tietäminen, että hän oli voimakas, salli hänen muuttaa oman elämänsä, mutta tuon tiedon myötä hän oivalsi, että hänen oli myös ryhdyttävä toimiin, ilmaistava aikomuksia energiavirtaukselle ja käytettävä rohkeutta viedäkseen prosessin läpi. Voimaan pääseminen vaati tietoa, voiman käyttäminen vaatii rohkeutta, aikomus antaa suunnan ja fokuksen ja toiminta saa aikaan liikettä - ja ne kaikki toimivat yhdessä.
Ilman rohkeutta mikä on sydänenergian käyttämistä, voimasta tulee hallinta- ja kontrollointityökalu. Ilman voimaa toiminnasta tulee toiveajattelua ja toivomista, ilman keinoja muuttaa unelmat todellisuudeksi. Ja ilman aikomusta harhailemme sokeana pimeydessä, ilman suuntaa tai fokusta voimallemme, rohkeudellemme tai toiminallemme. Mutta emme voi tehdä mitään näistä asioista, silloin kun pelkäämme omaa voimaamme.
Hyvin paljon voimaan liittyvästä pelostamme tulee entisistä elämistä, jolloin olemme ehkä käyttäneet sitä väärin. Vaikkemme ole ehkä sitä tänä päivänä, toisissa elämissä olemme olleet hyväksikäyttäjä ja hyväksikäytetty, hyökkääjä ja uhri. Voimamme väärinkäyttämispelko voi estää meitä tunnistamasta, että voimme olla voimakas, koska ajattelemme, että käyttämällä voimaamme satutamme toisia. Meidän ei ole mahdollista satuttaa ketään, koska kaikki ovat täysivaltaisia omassa elämässään ja kaikilla on samanlainen pääsy omaan voimaan. Se mitä he ja me teemme voimallamme, on valinta ja kaikki valitsevat eri tavalla.
Aktivoimme voimaformulapotentiaalimme, kun päätämme, että haluamme tehdä jonkin muutoksen tai transformoida elämämme. Sitten voimme haaskata voimamme yrittämällä ohjata liikaa tai ajattelemalla liikaa yksityiskohtia sen sijaan, että ilmaisemme aikomuksen haluamastamme lopputuloksesta ja sallimme sen opastaa meitä energiaresurssiemme kanavoimisessa ilmentämiseen. Mitä tahansa teemme, voima on aina meitä varten - se on pysyvästi ja jatkuvasti energiakentässämme. Kun tiedämme sen, voimme keskittää huomiomme voimaformulamme muihin aspekteihin - rohkeuteen, aikomukseen ja toimintaan - ja samalla säteillä valoa polullemme, parhaiden mahdollisten, tehokkaiden ja voimaantuneiden lopputulosten luomiseksi itsellemme.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.


