HomeViestejäJennifer Hoffman25.9.2013 - Milloin rajojani kunnioitetaan?

25.9.2013 - Milloin rajojani kunnioitetaan?

MILLOIN RAJOJANI KUNNIOITETAAN?
 
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 25.9.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
 
Kysymys:
Rakas Jennifer, en ole juuri koskaan ollut napit vastakkain ihmisten kanssa elämässäni, erityisesti perheeni. Yritettyäni vuosia säilyttää tunnetasapainon kaikkien kanssa olemalla heidän syntipukkinsa ja parhaani mukaan mukava ja tukeva, valittamatta koskaan, olen nyt astunut omaan voimaani ja asettanut tiukat rajat, joiden sisältä kieltäydyn menemästä perhedraamoihin ja valitsemasta puolta. Siitä saakka perheenjäsenet ovat näyttäneet päättäneen ylittää rajani ja saada minut mukaan draamoihin, joita he tahallaan aiheuttavat. En tiedä, mitä tehdä - paitsi lakata puhumasta heille kokonaan. Onko toista ratkaisua, teenkö jotain väärin ja miksi he välttämättä yrittävät vetää minut näihin draamoihin, kun haluan saada rakastavan ja rauhallisen suhteen heidän kanssaan? Onko tässä jokin sielusopimusjuttu ja voinko tehdä jotain sen muuttamiseksi?
 
Jenniferin vastaus:
Silloin kun muutamme tapaamme suhtautua toisiin, esitämme heille kutsun liittyä seuraamme uudessa energiatilassamme. Joskus he ottavat sen vastaan, toisilla kerroilla eivät. Perheesi tuntee mukavammaksi vuorovaikutuksen kanssasi tasolla, mistä he pitävät - mikä on draamaa ja ristiriitaa. Tällä tavalla he pystyvät ottamaan energiaa sinulta. Silloin kun heidän täytyy suhtautua sinuun uudella tavalla, heidän täytyy muuttaa energianvaihtotapaa ja olla valmis myös antamaan energiaa sinulle ottamisen sijasta. Se saa heidän olonsa tuntumaan hyvin epämukavalta, se on vierasta ja siksi he kieltäytyvät liittymästä seuraasi uuteen energiapaikkaan ja välttämättä yrittävät saada sinut toimimaan omalla tavallaan.
 
Tässä on sielusopimus, mihin liittyy se, miten ylläpidät oman energiasi suuren vastustuksen edessä. Heille läsnäolosi on kutsu olla rakastavampi, tukevampi ja ystävällisempi ja olet valmis opettamaan heille sitä. Mutta heitä ei kiinnosta oppia sitä sinulta nyt. Perheesi ei anna sinulle kovin monia vaihtoehtoja tässä: joko tehdä heidän tavallaan tai olla tekemättä lainkaan. Tämä ei ole henkilökohtaista - he eivät vain näe rauhallisten ja rakastavien suhteiden arvoa siinä, miten he vaihtavat energiaa toisten kanssa. Heille sellaiset suhteet ovat liian työläitä, koska heidän on osallistuttava antamiseen sen sijaan, että ottavat aina energiaa toisilta.
 
Teit oikein asettamalla rajat. Tiedä vain, että vaikka tämä saa sinut tuntemaan voimaa, se saa toiset tuntemaan voimattomuutta ja tässä kohtaa he vastustavat sinua. Älä odota toisten pitävän rajoistasi tai haluavan kunnioittaa niitä. Heidän ei tarvitse tehdä sitä. Mutta sinun on kunnioitettava omia rajojasi. Vastustuksen tunteminen ei saa sinua olemaan väärässä tai tee rajojasi vääriksi. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: luovu rajoistasi ja anna heidän draamansa tulla taas elämääsi tai ole tiukkana ja pidä tuleva energia keskittyneenä siihen, mitä haluat elämääsi. Olet sallinut eri ihmisten käyttäytyä kanssasi, niin kuin he ovat halunneet, ja nyt heidän on totuttava tähän uuteen olemistapaan. He tottuvat tai eivät totu ja kunhan olet selkeä siinä, miten haluat ihmisten käyttäytyvän kanssasi, he oivaltavat lopulta, että jos he haluavat olla yhteydessä kanssasi, sen on tapahduttava rauhallisessa ja rakastavassa suhteessa - tai ei ole mitään yhteyttä.
 
Ja muista lempiaffirmaationi: "Kaikki elämässäni rakastavat, kunnioittavat ja arvostavat minua."
 
-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

< PrevNext >