VOIMMEKO OIKEASTI MUUTTAA MAAPALLON ENERGIAA?
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 11.9.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Tiedän, että kaikella itsemme parantamistyöllä on vaikutusta ihmiskuntaan ja planeettaan. On osa rooliamme valotyöntekijöinä muuttaa planeettadynamiikkaa ja auttaa kehittymisessämme korkeampiin ulottuvuuksiin ja taajuuksiin. Mutta onnistuvatko ponnistelumme oikeasti? Onko meidän mahdollista muuttaa maailman ja ihmiskunnan energiaa ja miten tiedämme edistyneemme? Joskus tuntuu, että riippumatta siitä, miten paljon luulen itseni ja toisten kaltaiseni tekevän työtä, tuloksia ei vain näytä tulevan. Miten tiedämme, että olemme tehokkaita?
Jenniferin vastaus:
Vaikka luulisimme saaneemme aikaan vähän, emme voi arvostella menestymistämme sen perusteella, mitä näemme tapahtuvan tai olevan tapahtumatta maailmassa tietyllä hetkellä, koska työmme heijastuu hyvin monille eri tasoille ja muutos voi merkitä hyvin monia eri asioita. Tämä työ alkaa uusien energiatasojen esittelemisellä maailmalle mahdollisuuksina tai vaihtoehtoina, jotka sitten integroidaan maailman energeettisiin toimintamalleihin, kun useammat ja useammat ihmiset harmonisoituvat niiden kanssa. Jos haluat nähdä, miten onnistunutta tämä työ oikeasti on, mieti, mitä ihmiset protestoivat tai mitä vastaan puhuvat suoraan tänä päivänä - siinä muutosta tapahtuu.
Maailman energian muuttaminen ei voi loukata planeetan ja sen asukkaiden - kasvien, eläinten ja ihmisten - vapaata tahtoa tai itsemääräämisoikeutta. Universumissa ei ole mitään voimaa, mikä voi pakottaa meidät tekemään yhtään mitään, eikä ole myöskään riittävän voimakasta energiaa pakottamaan tahtonsa meille. Meitä voidaan painostaa, houkutella, johtaa harhaan tai sokaista kaikenlaisilla energiatasoilla, mutta kaikki mitä tapahtuu, heijastaa henkilökohtaisia ja kollektiivisia tietoisia tai tiedostamattomia valintojamme. Se ei ole tärkeää, milloin muutos tapahtuu, vaan miten paljon nämä uudet energiat integroidaan 3D-toimintamalleihin, koska se pakottaa ne muuttumaan kestävällä tavalla.
Silloin kun 3D-toimintamalli on riittävän kyllästetty korkeammalla värähtelevällä energialla, sen on muututtava ja se tapahtuu vähitellen mutta huomattavasti. Jos muutos pakotetaan, kyse ei ole integroitumis- ja harmonisoitumisprosessista ja vaikutus on lyhytaikainen. Koska sitä ei oteta vastaan laajasti, tapahtuu vähän harmonisoitumista ja integroimista eikä muutos kestä. Miten arvioit tämän työn tuloksia? Osa muutoksista on sellaisia, mitä ei voi havaita viidellä aistilla, kun ne ovat muutoksia tietämisessä tai ymmärtämisessä, mikä heijastaa syvempää halua iloisempaan, rauhallisempaan ja harmonisempaan elämiseen.
Halu suurempaan yhteyteen ja rakkauteen maailmassa tapahtuu, silloin kun yhteydettömyyden 3D-toimintamalliin tulvii 5D-energiaa, mikä tekee yhteydettömyydestä havaittavan eikä se enää viehätä, ja annetaan myös toinen vaihtoehto tai energiapolku. Halu rauhaan tapahtuu, silloin kun ristiriidan ja kaaoksen 3D-toimintamalleihin tulvii 5D-energiaa, mikä saa ihmiset tuntemaan pakkoa rauhaan ja rakkauteen, ja koska he haluavat ja etsivät sitä, he ovat halukkaampia harmonisoitumaan ja integroitumaan tämän energiaan. Sitä ei voi pakottaa heille tai maailmalle, mutta se voidaan esitellä lempeästi ja rakastavasti, jotta he voivat hyväksyä sen ja päästää vapaaehtoisesti irti kiinnittymisestään energioihin, jotka eivät ole harmoniassa näiden korkeampien vaihtoehtojen kanssa.
Muutosta tapahtuu maan päällä ja ihmisten sydämissä ja mielissä päivän joka hetki. Vaikkei sitä ehkä tapahdu niin nopeasti, kuin toivot, älä anna oman tuomitsemisesi siitä, miltä tulosten pitäisi näyttää, luoda uutta estettä niille, koska tuomitseminen vain rajoittaa muutosten ilmentymistä. Jatka sen sijaan keskittymistä siihen muutokseen, minkä haluat luoda elämääsi, ja kun näet tulostesi ilmentyvän, tuo transformaatioenergia jaetaan, jotta maailma voi integroitua ja harmonisoitua sen kanssa.
Et näe puun tai kasvin kasvua hetkestä toiseen ja olet tietoinen sen muutoksista tarkkailemalla uusia lehtiä tai kukkia, joita muodostui kaiken aikaa, muttet vain nähnyt niitä ennen ilmestymistä. Kuitenkin tiedät, että jonain päivää ruusupensas kukkii tai puu saa lehdet prosessissa, mikä näyttää tapahtuvan yhdessä yössä. Samalla tavalla sinun on tiedettävä, että työsi on tärkeää ja luo muutosta maailmaan. Se on jo luonut ja tämä jatkuu, kunhan et tuomitse näiden muutosten vauhtia tai ajoitusta ja ajattele, että koska et voi nähdä niitä, niitä ei tapahdu.
-----------
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 11.9.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Tiedän, että kaikella itsemme parantamistyöllä on vaikutusta ihmiskuntaan ja planeettaan. On osa rooliamme valotyöntekijöinä muuttaa planeettadynamiikkaa ja auttaa kehittymisessämme korkeampiin ulottuvuuksiin ja taajuuksiin. Mutta onnistuvatko ponnistelumme oikeasti? Onko meidän mahdollista muuttaa maailman ja ihmiskunnan energiaa ja miten tiedämme edistyneemme? Joskus tuntuu, että riippumatta siitä, miten paljon luulen itseni ja toisten kaltaiseni tekevän työtä, tuloksia ei vain näytä tulevan. Miten tiedämme, että olemme tehokkaita?
Jenniferin vastaus:
Vaikka luulisimme saaneemme aikaan vähän, emme voi arvostella menestymistämme sen perusteella, mitä näemme tapahtuvan tai olevan tapahtumatta maailmassa tietyllä hetkellä, koska työmme heijastuu hyvin monille eri tasoille ja muutos voi merkitä hyvin monia eri asioita. Tämä työ alkaa uusien energiatasojen esittelemisellä maailmalle mahdollisuuksina tai vaihtoehtoina, jotka sitten integroidaan maailman energeettisiin toimintamalleihin, kun useammat ja useammat ihmiset harmonisoituvat niiden kanssa. Jos haluat nähdä, miten onnistunutta tämä työ oikeasti on, mieti, mitä ihmiset protestoivat tai mitä vastaan puhuvat suoraan tänä päivänä - siinä muutosta tapahtuu.
Maailman energian muuttaminen ei voi loukata planeetan ja sen asukkaiden - kasvien, eläinten ja ihmisten - vapaata tahtoa tai itsemääräämisoikeutta. Universumissa ei ole mitään voimaa, mikä voi pakottaa meidät tekemään yhtään mitään, eikä ole myöskään riittävän voimakasta energiaa pakottamaan tahtonsa meille. Meitä voidaan painostaa, houkutella, johtaa harhaan tai sokaista kaikenlaisilla energiatasoilla, mutta kaikki mitä tapahtuu, heijastaa henkilökohtaisia ja kollektiivisia tietoisia tai tiedostamattomia valintojamme. Se ei ole tärkeää, milloin muutos tapahtuu, vaan miten paljon nämä uudet energiat integroidaan 3D-toimintamalleihin, koska se pakottaa ne muuttumaan kestävällä tavalla.
Silloin kun 3D-toimintamalli on riittävän kyllästetty korkeammalla värähtelevällä energialla, sen on muututtava ja se tapahtuu vähitellen mutta huomattavasti. Jos muutos pakotetaan, kyse ei ole integroitumis- ja harmonisoitumisprosessista ja vaikutus on lyhytaikainen. Koska sitä ei oteta vastaan laajasti, tapahtuu vähän harmonisoitumista ja integroimista eikä muutos kestä. Miten arvioit tämän työn tuloksia? Osa muutoksista on sellaisia, mitä ei voi havaita viidellä aistilla, kun ne ovat muutoksia tietämisessä tai ymmärtämisessä, mikä heijastaa syvempää halua iloisempaan, rauhallisempaan ja harmonisempaan elämiseen.
Halu suurempaan yhteyteen ja rakkauteen maailmassa tapahtuu, silloin kun yhteydettömyyden 3D-toimintamalliin tulvii 5D-energiaa, mikä tekee yhteydettömyydestä havaittavan eikä se enää viehätä, ja annetaan myös toinen vaihtoehto tai energiapolku. Halu rauhaan tapahtuu, silloin kun ristiriidan ja kaaoksen 3D-toimintamalleihin tulvii 5D-energiaa, mikä saa ihmiset tuntemaan pakkoa rauhaan ja rakkauteen, ja koska he haluavat ja etsivät sitä, he ovat halukkaampia harmonisoitumaan ja integroitumaan tämän energiaan. Sitä ei voi pakottaa heille tai maailmalle, mutta se voidaan esitellä lempeästi ja rakastavasti, jotta he voivat hyväksyä sen ja päästää vapaaehtoisesti irti kiinnittymisestään energioihin, jotka eivät ole harmoniassa näiden korkeampien vaihtoehtojen kanssa.
Muutosta tapahtuu maan päällä ja ihmisten sydämissä ja mielissä päivän joka hetki. Vaikkei sitä ehkä tapahdu niin nopeasti, kuin toivot, älä anna oman tuomitsemisesi siitä, miltä tulosten pitäisi näyttää, luoda uutta estettä niille, koska tuomitseminen vain rajoittaa muutosten ilmentymistä. Jatka sen sijaan keskittymistä siihen muutokseen, minkä haluat luoda elämääsi, ja kun näet tulostesi ilmentyvän, tuo transformaatioenergia jaetaan, jotta maailma voi integroitua ja harmonisoitua sen kanssa.
Et näe puun tai kasvin kasvua hetkestä toiseen ja olet tietoinen sen muutoksista tarkkailemalla uusia lehtiä tai kukkia, joita muodostui kaiken aikaa, muttet vain nähnyt niitä ennen ilmestymistä. Kuitenkin tiedät, että jonain päivää ruusupensas kukkii tai puu saa lehdet prosessissa, mikä näyttää tapahtuvan yhdessä yössä. Samalla tavalla sinun on tiedettävä, että työsi on tärkeää ja luo muutosta maailmaan. Se on jo luonut ja tämä jatkuu, kunhan et tuomitse näiden muutosten vauhtia tai ajoitusta ja ajattele, että koska et voi nähdä niitä, niitä ei tapahdu.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.


