MIKSEI HÄN VOI RAKASTAA MINUA NIIN KUIN TUOTA NAISTA?
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 8.5.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Olin tapaillut "Samia" kolme vuotta ja vaikka suhteessamme oli ongelmansa, tulimme toimeen suurimman osan ajasta. Mutta en ollut onnellinen, koska hän ei ollut hellä minulle eikä ottanut huomioon tunteitani, joten lopetin suhteen vuosi sitten. Nyt Samilla on uusi tyttöystävä enkä voi uskoa, että hän tekee kaikkia niitä asioita tämän kanssa, joita hän ei koskaan tehnyt minun kanssani, vaikka pyysin sitä koko ajan. Näen heidät aina joskus ja Sam käyttäytyy niin, että hän on todella rakastanut tuohon naiseen, mitä ei koskaan tapahtunut minun kanssani. Miksi hän ei voinut rakastaa minua niin kuin tuota naista?
Jenniferin vastaus:
Olen pahoillani, että tämä tekee sinut surulliseksi ja ajattelet, että joku muu saa sen Samin parhaan rakkauden, mikä sinun olisi pitänyt saada. Tässä ovat siis hyvät ja huonot uutiset. Hyvä uutinen on, että Sam rakasti sinua parhaalla tavalla, mihin pystyi oman energiataajuutensa perusteella. Huono uutinen on, ettei hän pystynyt rakastamaan sinua niin, kuin halusit tai tarvitsit tulla rakastetuksi, koska se energiayhteys mikä perustui hänen energiataajuuteensa, ei sallinut tämän tapahtua. Niin epähohdokkaalta kuin se kuulostaakin, niin jokainen ihminen johon olemme jollain tavalla yhteydessä, on vain energiayhteys. Ja tuon värähtelyn taajuus, taso ja tarkoitus määrittelevät suhteen jokaisen osan.
Vaikka voi vaikuttaa siltä, että Sam pidätteli eikä antanut sinulle niitä asioita, joita halusit häneltä, tämä oli moniulotteinen suhde, missä olitte eri tasoilla (voit lukea artikkelini moniulotteisista suhteista). Teidän täytyi olla samalla energiatasolla yhdistyäksenne täysin eikä hän ollut sillä. Sanoit, että oli ongelmia eikä hän ollut huomaavainen tai hienotunteinen, ja tätä tapahtui, koska hänen sydämensä olisi täytynyt avautua sinulle tavalla, mihin hän ei kyennyt. Vaikka hän pystyy tähän toisen ihmisen kanssa, heillä on täysin toisenlainen yhteys. Ja varo tuomitsemasta tässä - et tiedä, miten tämä suhde oikeasti toimii, ja saatat olettaa monia asioita, jotka eivät ole totta.
Pahinta tässä tilanteessa on, että oletat, että Sam olisi kyennyt samanlaiseen suhteeseen sinun kanssasi, mikä hänellä on nyt jonkun toisen kanssa. Aiheutat itsellesi paljon surua ajattelemalla näin eikä se ole totta. Hänellä oli yhdenlainen suhde sinun kanssasi ja toisenlainen tämän uuden ihmisen kanssa. Kenties tämä nainen on tyytyväinen erilaiseen sydänyhteyteen, kenties Samin ei tarvitse olla yhtä aito tai harmoniassa hänen kanssaan, kuin hänen tarvitsi olla sinun kanssasi. On monia syitä, miksi heidän suhteensa näyttää sinusta paremmalta, muttei ole sitä - se on vain erilainen. Tiedä, että sait parhaimman, mitä Samilla oli annettavana sinulle siinä energiayhteydessä, mikä teillä oli, ja hän kyllä yritti, muttei pystynyt olemaan sillä energiataajuus ja -värähtelytasolla, missä hänen olisi tarvinnut olla saadakseen rakastavan, tyydyttävän ja sitoutuneen suhteen kanssasi.
Ihmiset antavat aina meille parhaansa, mihin pystyvät. Ajattelemme aina, että he pidättelevät, silloin kun se ei tyydytä tarpeitamme, mutta he eivät tee niin. Moniulotteiset suhteet ovat sydäntä laajentava kutsu toiselle olla tietyssä energiataajuudessa. Joskus tämä onnistuu, toisilla kerroilla toinen ihminen ei kykene nousemaan kutsun tasolle, niin kuin sinä koit. Niinpä ihminen joka esittää kutsun, voi tuntea tulleensa petetyksi, käytetyksi eikä hän ole onnellinen. Ainoa ratkaisu on siirtyä eteenpäin, pitää sydämensä avoimena ja esittää kutsu jollekin, joka on valmis sille energiataajuus ja -värähtelytasolle, millä olet hänen kanssaan. Silloin löydät sen ilon, täyttymyksen ja sitoutumisen, mitä haluat ja tarvitset.
-----------
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 8.5.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Olin tapaillut "Samia" kolme vuotta ja vaikka suhteessamme oli ongelmansa, tulimme toimeen suurimman osan ajasta. Mutta en ollut onnellinen, koska hän ei ollut hellä minulle eikä ottanut huomioon tunteitani, joten lopetin suhteen vuosi sitten. Nyt Samilla on uusi tyttöystävä enkä voi uskoa, että hän tekee kaikkia niitä asioita tämän kanssa, joita hän ei koskaan tehnyt minun kanssani, vaikka pyysin sitä koko ajan. Näen heidät aina joskus ja Sam käyttäytyy niin, että hän on todella rakastanut tuohon naiseen, mitä ei koskaan tapahtunut minun kanssani. Miksi hän ei voinut rakastaa minua niin kuin tuota naista?
Jenniferin vastaus:
Olen pahoillani, että tämä tekee sinut surulliseksi ja ajattelet, että joku muu saa sen Samin parhaan rakkauden, mikä sinun olisi pitänyt saada. Tässä ovat siis hyvät ja huonot uutiset. Hyvä uutinen on, että Sam rakasti sinua parhaalla tavalla, mihin pystyi oman energiataajuutensa perusteella. Huono uutinen on, ettei hän pystynyt rakastamaan sinua niin, kuin halusit tai tarvitsit tulla rakastetuksi, koska se energiayhteys mikä perustui hänen energiataajuuteensa, ei sallinut tämän tapahtua. Niin epähohdokkaalta kuin se kuulostaakin, niin jokainen ihminen johon olemme jollain tavalla yhteydessä, on vain energiayhteys. Ja tuon värähtelyn taajuus, taso ja tarkoitus määrittelevät suhteen jokaisen osan.
Vaikka voi vaikuttaa siltä, että Sam pidätteli eikä antanut sinulle niitä asioita, joita halusit häneltä, tämä oli moniulotteinen suhde, missä olitte eri tasoilla (voit lukea artikkelini moniulotteisista suhteista). Teidän täytyi olla samalla energiatasolla yhdistyäksenne täysin eikä hän ollut sillä. Sanoit, että oli ongelmia eikä hän ollut huomaavainen tai hienotunteinen, ja tätä tapahtui, koska hänen sydämensä olisi täytynyt avautua sinulle tavalla, mihin hän ei kyennyt. Vaikka hän pystyy tähän toisen ihmisen kanssa, heillä on täysin toisenlainen yhteys. Ja varo tuomitsemasta tässä - et tiedä, miten tämä suhde oikeasti toimii, ja saatat olettaa monia asioita, jotka eivät ole totta.
Pahinta tässä tilanteessa on, että oletat, että Sam olisi kyennyt samanlaiseen suhteeseen sinun kanssasi, mikä hänellä on nyt jonkun toisen kanssa. Aiheutat itsellesi paljon surua ajattelemalla näin eikä se ole totta. Hänellä oli yhdenlainen suhde sinun kanssasi ja toisenlainen tämän uuden ihmisen kanssa. Kenties tämä nainen on tyytyväinen erilaiseen sydänyhteyteen, kenties Samin ei tarvitse olla yhtä aito tai harmoniassa hänen kanssaan, kuin hänen tarvitsi olla sinun kanssasi. On monia syitä, miksi heidän suhteensa näyttää sinusta paremmalta, muttei ole sitä - se on vain erilainen. Tiedä, että sait parhaimman, mitä Samilla oli annettavana sinulle siinä energiayhteydessä, mikä teillä oli, ja hän kyllä yritti, muttei pystynyt olemaan sillä energiataajuus ja -värähtelytasolla, missä hänen olisi tarvinnut olla saadakseen rakastavan, tyydyttävän ja sitoutuneen suhteen kanssasi.
Ihmiset antavat aina meille parhaansa, mihin pystyvät. Ajattelemme aina, että he pidättelevät, silloin kun se ei tyydytä tarpeitamme, mutta he eivät tee niin. Moniulotteiset suhteet ovat sydäntä laajentava kutsu toiselle olla tietyssä energiataajuudessa. Joskus tämä onnistuu, toisilla kerroilla toinen ihminen ei kykene nousemaan kutsun tasolle, niin kuin sinä koit. Niinpä ihminen joka esittää kutsun, voi tuntea tulleensa petetyksi, käytetyksi eikä hän ole onnellinen. Ainoa ratkaisu on siirtyä eteenpäin, pitää sydämensä avoimena ja esittää kutsu jollekin, joka on valmis sille energiataajuus ja -värähtelytasolle, millä olet hänen kanssaan. Silloin löydät sen ilon, täyttymyksen ja sitoutumisen, mitä haluat ja tarvitset.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.


