VAPAUTIN ENERGIAN, MUTTA HALUAN KUULLA NE SANAT
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 20.2.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Rakas Jennifer, olen lopettamassa romanttisen suhteen, minkä tiedän olleen moniulotteinen ja missä olen ollut onneton ja tyytymätön melko kauan. Poikaystäväni aloitti irtipäästämisprosessin tekemällä asioita, joita selvästi kertoivat minulle, että halusi pois, mutta olin tuntenut yhteytemme hiipuvan jo ennen sitä. Hän on myöntänyt, että meidän täytyy mennä eri teitä, ja minä olen päästänyt irti hänestä energeettisesti. Mutta haluan kuulla hänen sanovan: "Päästän sinut irti, vapautan sinut" sen lopettamiseksi. Ajattelen tätä paljon ja tiedän sen estävän minua siirtymästä eteenpäin. Miksi minusta tuntuu tältä ja mitä voin tehdä asialle?
Jenniferin vastaus:
Moniulotteisia suhteita on vaikea saada käsiteltyä loppuun, koska usein tunnemme tyhjyyttä ja tulleemme sen ihmisen hyväksikäyttämäksi ja aliarvostamaksi, jonka luulimme olevan kanssamme yhteydessä monilla tavoilla. Sinun ei tarvitse kuulla noita sanoja korkean sydämen perspektiivistä. Egosi muistuttaa sinulle, että sinun olisi saatava jonkinlainen vahvistus siitä ajasta, energiasta ja ponnistelusta, mitä olet antanut tälle suhteelle. Jos voit ratkaista tämän, voit päästää irti tarpeesta kuulla nuo sanat. Tässä on mukana myös luottamukseen liittyvä karmasopimusasia sekä sinulla että hänellä.
Tällaisissa suhteissa on voimakkaita karma- ja parantumisenergioita, jotka edustavat oppitunteja kummallekin ihmiselle. Mutta jos menee suhteeseen toisen ihmisen parantajana, luulee kaikkien oppituntien olevan toisen ja sivuuttaa omansa. Nuo sanat ovat tärkeitä sinulle, koska tunnetasolla haluat kunnioitusta. Noiden sanojen sanominen kertoo sinulle, että hän tunnustaa jollain tasolla harmonisoituneensa jonkin verran siihen parannukseen, mitä olet tuonut hänelle, ja että suhde oli sen rakkauden arvoinen, mitä niin avoimesti, rehellisesti ja auliisti jaoit hänen kanssaan. Siinä saattaa olla myös hieman katkeruutta.
Energiatasolla noiden sanojen kuuleminen merkitsee, että saat todisteen karman loppumisesta välillänne eikä sinun tarvitse enää yhdistyä tähän henkilöön tällä tavalla. Tämä on luottamuskysymys, koska näissä suhteissa palaamme karmakumppaniemme kanssa moniin elämiin auttamaan heitä parantumisensa loppuunsaattamisessa. Pyytämällä häntä sanomaan nuo sanat haluat hänen tunnustavan, että hän ei enää kutsu sinua osallistumaan omaan parantumismatkaansa.
Mutta et tarvitse sitä, koska silloin kun olet valmis, niin olet valmis sanoessasi sen. Vastasit hänen apukutsuunsa tässä elämässä. Oliko sinulla odotuksia, että siitä tulee tyydyttävämpi ja kehittyneempi suhde? Toivoitko, että "tämä kerta" olisi erilainen kuin muut? Miten paljon panostit hänen parantumiseensa oman rakkautesi, ilosi ja mielenrauhasi kustannuksella? Alatko tiedostaa ne monet kerrat, jolloin olet tehnyt tämän ja joissa on käynyt samalla tavalla joka kerta?
Sanat jotka sinun tarvitsee kuulla, ovat omasi: "Vapautan itseni luomistani karmavelvoitteista, joihin liittyy toisten parantaminen, ja nyt sallin itseni olla ilossa elämässäni, tuntea rauhaa, yltäkylläistä rakkautta ja vapautta valita polullani oman energiani korkein ilmaisumuoto." Tämän vapauttamisen myötä et tarvitse sitä vahvistusta, mitä väsynyt parantajan sydämesi tarvitsee tietääkseen, että se voi antaa niiden löytää toisen opettajan, jotka tarvitsevat parannusta, ja sinä voit elää elämääsi ilossa jonkun sellaisen kanssa, joka on parantunut ja kokonainen.
----
Tiedätkö, mikä moniulotteinen suhde on? Lue artikkelini "10 moniulotteisen suhteen merkkiä". Se on ollut eniten luettu ja jaettu blogijulkaisuni ikinä (ja olen kirjoittanut näitä viestejä 11 vuotta).
-----------
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 20.2.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Rakas Jennifer, olen lopettamassa romanttisen suhteen, minkä tiedän olleen moniulotteinen ja missä olen ollut onneton ja tyytymätön melko kauan. Poikaystäväni aloitti irtipäästämisprosessin tekemällä asioita, joita selvästi kertoivat minulle, että halusi pois, mutta olin tuntenut yhteytemme hiipuvan jo ennen sitä. Hän on myöntänyt, että meidän täytyy mennä eri teitä, ja minä olen päästänyt irti hänestä energeettisesti. Mutta haluan kuulla hänen sanovan: "Päästän sinut irti, vapautan sinut" sen lopettamiseksi. Ajattelen tätä paljon ja tiedän sen estävän minua siirtymästä eteenpäin. Miksi minusta tuntuu tältä ja mitä voin tehdä asialle?
Jenniferin vastaus:
Moniulotteisia suhteita on vaikea saada käsiteltyä loppuun, koska usein tunnemme tyhjyyttä ja tulleemme sen ihmisen hyväksikäyttämäksi ja aliarvostamaksi, jonka luulimme olevan kanssamme yhteydessä monilla tavoilla. Sinun ei tarvitse kuulla noita sanoja korkean sydämen perspektiivistä. Egosi muistuttaa sinulle, että sinun olisi saatava jonkinlainen vahvistus siitä ajasta, energiasta ja ponnistelusta, mitä olet antanut tälle suhteelle. Jos voit ratkaista tämän, voit päästää irti tarpeesta kuulla nuo sanat. Tässä on mukana myös luottamukseen liittyvä karmasopimusasia sekä sinulla että hänellä.
Tällaisissa suhteissa on voimakkaita karma- ja parantumisenergioita, jotka edustavat oppitunteja kummallekin ihmiselle. Mutta jos menee suhteeseen toisen ihmisen parantajana, luulee kaikkien oppituntien olevan toisen ja sivuuttaa omansa. Nuo sanat ovat tärkeitä sinulle, koska tunnetasolla haluat kunnioitusta. Noiden sanojen sanominen kertoo sinulle, että hän tunnustaa jollain tasolla harmonisoituneensa jonkin verran siihen parannukseen, mitä olet tuonut hänelle, ja että suhde oli sen rakkauden arvoinen, mitä niin avoimesti, rehellisesti ja auliisti jaoit hänen kanssaan. Siinä saattaa olla myös hieman katkeruutta.
Energiatasolla noiden sanojen kuuleminen merkitsee, että saat todisteen karman loppumisesta välillänne eikä sinun tarvitse enää yhdistyä tähän henkilöön tällä tavalla. Tämä on luottamuskysymys, koska näissä suhteissa palaamme karmakumppaniemme kanssa moniin elämiin auttamaan heitä parantumisensa loppuunsaattamisessa. Pyytämällä häntä sanomaan nuo sanat haluat hänen tunnustavan, että hän ei enää kutsu sinua osallistumaan omaan parantumismatkaansa.
Mutta et tarvitse sitä, koska silloin kun olet valmis, niin olet valmis sanoessasi sen. Vastasit hänen apukutsuunsa tässä elämässä. Oliko sinulla odotuksia, että siitä tulee tyydyttävämpi ja kehittyneempi suhde? Toivoitko, että "tämä kerta" olisi erilainen kuin muut? Miten paljon panostit hänen parantumiseensa oman rakkautesi, ilosi ja mielenrauhasi kustannuksella? Alatko tiedostaa ne monet kerrat, jolloin olet tehnyt tämän ja joissa on käynyt samalla tavalla joka kerta?
Sanat jotka sinun tarvitsee kuulla, ovat omasi: "Vapautan itseni luomistani karmavelvoitteista, joihin liittyy toisten parantaminen, ja nyt sallin itseni olla ilossa elämässäni, tuntea rauhaa, yltäkylläistä rakkautta ja vapautta valita polullani oman energiani korkein ilmaisumuoto." Tämän vapauttamisen myötä et tarvitse sitä vahvistusta, mitä väsynyt parantajan sydämesi tarvitsee tietääkseen, että se voi antaa niiden löytää toisen opettajan, jotka tarvitsevat parannusta, ja sinä voit elää elämääsi ilossa jonkun sellaisen kanssa, joka on parantunut ja kokonainen.
----
Tiedätkö, mikä moniulotteinen suhde on? Lue artikkelini "10 moniulotteisen suhteen merkkiä". Se on ollut eniten luettu ja jaettu blogijulkaisuni ikinä (ja olen kirjoittanut näitä viestejä 11 vuotta).
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.


