HomeViestejäJennifer Hoffman4.7.2011 - Arkkienkeli Uriel: Valaistumisen monet polut

4.7.2011 - Arkkienkeli Uriel: Valaistumisen monet polut

URIEL PARANTAA

Kanavoinut ja kirjoittanut Jennifer Hoffman (www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 4.7.2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

ARKKIENKELI URIEL: Valaistumisen monet polut

Voitte oppia valaistumisesta monilta opettajilta, joista jokainen on ehkä kokenut jonkinlaisen valaistumisen ja haluaa jakaa sen toisten kanssa. Heidän motiivinsa ovat hyvät ja on ihmisiä, joita he auttavat tällä polulla. Mutta toiset eivät näe odottamiaan tuloksia ja tuntevat, että heiltä on mennyt jotain ohi tai vielä pahempaa, he eivät pysty valaistumaan. On monia valaistumispolkuja, monia tasoja ja jokainen teistä kulkee eri kurssissa. Valaistumiselle ei ole yhtä määritelmää eikä siitä ole vain yhtä kokemusta. Ja voitte saada monia kokemuksia valaistumisesta joka päivä.

Valaistuminen ei ole aina yksittäinen yhdistymistapahtuma, missä vastaukset kaikkiin kysymyksiinne tulevat hetkessä. Vaikka näin voi tapahtua, usein kyse on asteittaisemmasta prosessista, mikä tapahtuu eri kokemusten kautta. Jos etsitte tätä yksittäistä heräämis- ja valon tuntemishetkeä, teiltä saattaa mennä ohi monia tilaisuuksia, joita teillä on vahvistamassa edistymistänne, koska ne tulevat pienempien ja vähemmän selvien siunausten muodossa, vaikka jokainen niistä on voimakas vahvistus valaistumisestanne. Ja jos etsitte yksittäistä valaistumislähdettä, saatatte elää elämän uskoen, että te ette ole saavuttaneet tavoitettanne.

Joka kerta kun tunnistatte voimanne, opitte oppitunnin, olette myötätuntoinen ja ystävällinen toisille, olette saavuttaneet valaistumista. Joka kerta kun pystytte antamaan ehdottomasti anteeksi itsellenne ja toisille, olette saavuttaneet valaistumista. Nämä ovat sielutason voittoja oppitunneista, joita ette ehkä ole kyenneet suorittamaan aiemmissa elämissä, ja jokainen niistä on tärkeä, mikään ei ole merkityksetön. Valaistuneena oleminen on siirtymistä lähemmäs valoa, värähtelynne kohottamista, Lähdeyhteytenne vahvistamista ja niiden karmakerrosten poistamista, jotka ovat olleet taakkana monta elämää.

Toisten valaistumiskokemukset voivat auttaa teitä, mutta heidän kokemuksensa eivät voi olla teidän. Saavutte jokaiseen valaistumisvaiheeseen omalla tavallanne. Silloin kun teette sen, teillä on tilaisuus siirtyä vielä uudelle tasolle. Jokainen valaistumiskokemus antaa teille suurempaa ymmärrystä ja rauhaa. Tiedätte, että avain valaistumiseen on tunnistaa, että olette jumalainen olento, jonka ihmismatkalla on jumalainen parantumis-, oppimis-, transformoitumis- ja ylösnousemistarkoitus. Jokainen valaistunut askeleenne tuo suurempia valoaaltoja ihmiskunnalle ja sen kautta myös parannatte maailmaa ja mahdollistatte kaikkien ylösnousemisen.

Aktiivinen rakastaminen


Olemme kaikki huolissamme kolmesta elämän alueesta: rakkaus, työ ja raha. Näistä rakkaus on alue, missä tunnemme suurinta haavoittuvuutta ja epävarmuutta. Ja se on alue, missä tunnemme itsellämme olevan vähinten kontrollia ja missä voimme olla passiivisin. Koetaanhan rakkautta kumppanuudessa jonkun toisen kanssa, joten rakkaus elämässämme riippuu jonkun halukkuudesta rakastaa meitä. Eikö niin? Tämä on perinteinen näkemys rakkaudesta ja se on myös hyvin passiivinen näkemys. Passiivisella rakkaudella emme näytä voivan ilmentää kumppania, silloin kun haluamme sellaisen. Tai meillä on suhde, mikä ei mene haluamaamme suuntaan, vaikka miten kovasti yritämme. Onko se meidän vikamme? Emmekö ansaitse rakkautta, joka hellii, kunnioittaa ja arvostaa meitä? Uskommeko, että voimme luoda rakkautta elämäämme vai olemmeko antaneet periksi ja lakanneet yrittämästä?

Meidän on helppoa uskoa - kun otetaan huomioon rakkaushistoriamme - että meillä ei ole kontrollia, olemme epäonnekas tai vain kirottu tällä elämämme alueella. Ja meillä on todisteita siitä, koska meillä on onnettomia suhteita, pettymyksiä, pettämisiä ja ihmisiä, jotka käyttävät hyödyksi rakkauttamme ja lempeyttämme tai meillä ei ole ollut suhdetta pitkään aikaan. Niinpä sen sijaan, että otamme aktiivisen asenteen ja käytämme luovia voimiamme rakkauden luomiseen, otamme passiivisen asenteen ja toivomme, että jonain päivänä universumi siunaa meitä upealla suhteella ja sitten olemme onnellinen. Sillä välin uskomme, että meidän ei ole tarkoitus saada rakkautta, ja toivoimme, että tilanteemme tulee paremmaksi jonain päivänä, ja yritämme saada parhaan irti siitä, mitä tiellemme osuu.

Mutta olemme jokaisen todellisuutemme osan kontrollissa, myös rakkauden. Avain upeisiin ja tyydyttäviin suhteisiin on olla aktiivinen rakkausaikomuksessamme, oppia menneisyyden oppitunneista ja ilmaista aikomus nykyisyydelle. Universumi vastaa ajatuksiimme ja uskomuksiimme tuomitsematta, joten todellisuutemme heijastaa sitä, mitä oikeasti pyydämme, eikä vain sitä, mitä haluamme. Jos siis pyydämme jotakuta ottamaan pois yksinäisyytemme, itsekritiikkimme ja tuomitsemisemme, saamme jonkun, joka tekee meistä yksinäisen ja kritisoi meitä ja tuomitsee meidät.

Meidän on oltava aktiivinen osallistuja muutosprosessissa ilmentääksemme jonkin muutoksen elämäämme. Se alkaa asettamalla aikomus ja uskomalla, että ansaitsemme sen, mitä pyydämme, luottamalla, että voimme saada sen, ja asettamalla energiataajuden vastaanottamaan sen, mitä pyydämme. Ja meidän on luotettava prosessiin riippumatta siitä, miten kauan se näyttää kestävän. Todellisuutemme jokainen puoli luodaan sisältä ulospäin - emme voi saada maailmalta enemmän, kuin ilmaisemme ulospäin energeettisesti. Rakkauden luominen on aktiivinen prosessi, joka heijastaa halujamme, tarpeitamme, tuomitsemistamme ja itsemme rakastamista. Silloin kun voimme luoda tuon rakkauden sisälle, minkä haluamme kokea muilta, olemme luoneet energiataajuuden, mikä vetää tuota rakkautta puoleemme. Ja se on ehdottoman täydellistä.

Heinäkuun energiat

Kesäkuu osoittautui toiminnan täyteiseksi kuukaudeksi. Kahden pimennyksen ja päivänseisauksen myötä, kesäkuun energioiden jokin puoli on vaikuttanut jokaiseen. Oli kyse sitten jostain välttämättömästä loppumisesta, pakotetusta oivalluksesta tai elämän muutoksesta, jonka aika oli tullut, tapahtuneissa muutoksissa oli lopullisuutta, mikä ei jättänyt kyseenalaiseksi tarvetta valita eri polku, muuttaa jotain uskomusta tai harkita muita vaihtoehtoja. Opimme kaikki oppitunteja odotuksista - vapautumisia ja päätöksiä tuli monissa muodoissa, usein vähiten odottamissamme. Ja opimme, että saadaksemme päätöksen ja aloittaaksemme uuden polun meidän pitäisi päästää irti opettajasta, jotta voisimme hyväksyä oppitunnin.

Heinäkuu avautui yhdellä pimennyksellä, mikä avaa voimakkaan tilaisuuden uusille aluille, jotka ovat mahdollisia, kun olemme päästäneet irti menneisyydestä. Jokin mitä tapahtui kesäkuussa, saattaa tuntua keskeneräiseltä asialta, koska meillä ei ole päätöstä. Mutta osa kesäkuun oppitunteja oli antaa itsellemme se päätös, jota haluamme toiselta. Onko hän pahoillaan, tarkoittiko hän sitä, välittääkö hän, olisivatko asiat voineet olla toisin? Millään näistä kysymyksistä ei ole merkitystä, koska nämä olivat oppituntejamme noista asioista irtipäästämisessä, mukaan luettuna ihmiset jotka rajoittavat iloamme. Ja tuo irtipäästäminen on voinut tulla tylyllä tavalla, mihin emme olleet valmis.

Jos keskitymme liikaa päätökseen ja loppumiseen, emme salli seuraavan oven avautua. Riippumatta oppitunnin vaikeudesta, päätös on jotain, mikä meidän on usein annettava itsellemme, ja sen toivominen, että joku antaa sen meille, vain viivyttää väistämätöntä oivallusta, että pyytämämme uusi alku vaatii myös loppumista jossain elämämme osassa. Tämä kuukausi on jollain tapaa tervetullut helpotus viimeisen puolen vuoden aktiivisuudesta, osittain koska voimme alkaa laajentaa elämäämme opittuihin oppitunteihimme perustuen.

Mutta tämä ei ole uudelleenrakennusprosessia, koska kaikki on muuttunut. Tämä on uusi alku, mikä vaatii uutta ajattelua, erilaisia energioita ja täydellistä irtiottoa menneisyydestä. Heinäkuun potentiaali voi viivästyä, jos lähestymme sitä keskittymällä entiseen ja yritämme rakentaa uudelleen sen tuhkasta. Hyödyntääksemme todella nämä energiat meidän täytyy itsemme uudelleenluomiseen käyttää sitä, mitä olemme oppineet tammi-kesäkuussa. Mitä haluamme, mikä tekee meistä onnellisen, miten paljon olemme valmis laajentamaan näkemystämme elämästä ja sen mahdollisuuksista? Ja mikä tärkeintä, miten paljon olemme valmis ilmaisemaan aikomuksemme ja luottamaan, että se tulee esiin täydellisimmällä tavalla? Meillä on voimakasta tukea uudelleenluomiseen tässä kuussa, kun astumme vuoden 2011 toiselle puoliskolle. Mitä tahansa vaatiikin antaa itsellenne päätös, niin tehkää se nyt, jotta voitte päästää irti entisestä ja astua luottavaiseen, kirkkaaseen ja voimalliseen uuteen alkuun. Upeaa kuukautta.

Oletko äitini?

Minulla on ollut monta asiakastilaisuutta ihmisen kanssa, jotka on adoptoitu ja joilla on kysymyksiä biologisesta äidistään, adoptoimisen syistä ja yhteyksistä, joita heillä on adoptiovanhempiensa kanssa. Nämä ovat voimallisia kysymyksiä, joihin liittyy sielusopimuksia ja karmakiertoja menneistä elämistä sekä odotuksia ja tuomitsemista tässä elämässä. Vaikka monet haluavat ymmärtää adoptoimistaan, oikeasti he haluavat tietää, kuka heidän "äitinsä" on ja miksi he valitsivat tämän polun. On monia syitä ja niillä on erittäin vähän tekemistä äitiyden kanssa. Itse asiassa, ne liittyvät paljon indigo- ja kristallilasten myöntymiseen täyttää sielusopimuksensa ja lopettaa karma.

On kahdenlaista äitienergiaa - henkilö joka suostuu biologiseksi äidiksi ja henkilö joka tyydyttää fyysisen, tunne- ja henkisen oppimisen tarpeet. Vaikka nämä voivat olla sama henkilö, toisinaan ne eivät ole. Silloin kun adoptio tapahtuu, aktivoituu sielusopimus biologisten ja adoptiovanhempien sekä lapsen välillä. Joskus lapsi tarvitsee biologisten vanhempiensa tunne-DNA:n, mutta se on heidän yhteytensä koko laajuus. Toisilla kerroilla vanhemmilla on täytettävänä sielusopimus, mikä vaatii lapsen luovuttamista jollekin, jonka kanssa heillä on karmavelvoite.

Monet adoptoidut tuntevat, että heidät "annettiin pois", ja jokainen tilanne on erilainen, mutta kaikille adoptioille on yhteistä sielusopimusten täyttäminen. Ja tämä on erittäin totta indigoilla ja kristalleilla, jotka tulivat saattamaan loppuun sielusopimuksia ja vapautumaan karmasta. Joskus heidän sielusopimuksensa on käydä läpi adoptio täyttääkseen vanhempien väliset lupaukset. Toisilla kerroilla he tarvitsevat kumpienkin vanhempien energiat oman sielunsa parantumista varten. Ja on myös tilanteita, missä he ovat opettaja vanhemmille, joiden elämää he koskettavat, tai he tarjoutuvat olemaan parantavasti läsnä heidän sielusopimustensa ratkaisemiseksi.

Adoptio ei ole vahinko tai virhe, päätös biologisista ja adoptiovanhemmista ei ole sattumanvarainen eikä lapsi ole uhri, vaikka hän on voinut olla aiemmassa elämässä. Kuka on äitimme? Monet eri ihmiset: henkilö joka synnyttää meidät, henkilö joka tyydyttää tunne-, fyysiset ja henkiset tarpeemme ja henkilö, joka on voimakas ja hoivaava olemus elämässämme. On monia sieluja, jotka on asetettu parantumispolullemme, ja silloin kun karman selvittäminen on elämäntarkoituksemme, jokainen valinta, ihminen ja tilanne esittää osaa sen toteutuksessa. Sinä ja biologinen ja adoptioäitisi olette kumppaneita sillä parantumis- ja transformaatiomatkalla, jolle suostuit lähtemään heidän kanssaan, ja jaatte kaikki tämän matkan ratkaistaksenne karman ja saattaaksenne loppuun sielusopimukset.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.

< PrevNext >