URIEL PARANTAA
Kanavoinut ja kirjoittanut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 9.5.2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
ARKKIENKELI URIEL: Mitä olet?
Jokainen teistä on ruumiillistuma Luojan jumalaisesta liekistä, valosta joka on elämä, energiasta joka antaa voimaa kaikelle, olemus joka heijastaa roolianne maan päällä. Täytätte monia tarkoituksia joka elämässä oman parantumisenne ja transformoitumisenne lisäksi, koska te ylläpidätte energiaa, peilaatte parannusta ja luotte uusia polkuja valolle ja uusia totuuksia ihmiskunnalle ja maailmalle. Ja jokainen teistä pitää energiapaikkaa maan ylösnousemussyklissä osallistuen niiden karmakiertojen loppuunsaattamiseen, jotka ovat olleet maapallon historiaa sen luomisesta saakka. Tiedätte, kuka olette, ja nyt teidän täytyy tarkastella, mitä olette tässä elämässä, koska tämä sallii teidän tehokkaasti ilmaista aikomuksen keskittää energianne niin, että elätte aina sen korkeinta ilmaisumuotoa.
Ihmiset määritellään tekemisen ja vähemmän olemisen kautta. Se on ihmisen, hengen aineellisen ruumiillistuman, korkeimman aikomuksen vastakohta, mikä on oleminen. Painotetaan voimakkaasti sitä, mitä teette elämässänne ja miten se mittaa menestymistä, jota tunnette saavuttavanne tai olevanne saavuttamatta elämässä. Jos olette saaneet varallisuutta, menestystä, koulutusta ja saavutuksia, joita te ja muut arvostatte, tunnette olevanne energianne parasta ilmaisemista. Ja vaikka ilmaisette ihmisyyttänne, kyse on tekemisestä eikä olemisesta.
Silloin kun olette tietoinen aidosta luonteestanne ja tarkoituksestanne - ruumiillistaa henki aineelliseen muotoon, mikä sallii hengen varata tilan maan päältä ja kolmannesta ulottuvuudesta - olette sitä, mitä sielunne on aikonut tähän elämään. Se mitä teette aineellisessa olemuksessanne, on tehokkainta, silloin kun teillä on aikomus siitä, mitä haluatte olla kussakin elämässä. Haluatteko parantua, muodostaa uusi toimintamalleja, saada uuden energiaolemuksen, saattaa loppuun karmakierron ja toteuttaa parannussyklin? Kaikki nämä riippuvat siitä, minkä olette asettaneet aikomukseksenne sille, mitä olette kussakin elämässä.
Mitä enemmän keskitytte olemaan parasta ihmisyydessänne, sitä enemmän otetaan pois olemuksenne todellista luonnetta, mikä on toteuttaa sielunne halu parantua, oppia, kasvaa ja transformoitua. Jokainen teistä kantaa Lähdevalon korkeinta potentiaalia, silloin kun olette tuota valoa kaikessa, mitä teette. Se mitä olette, riippuu sitten siitä valomäärästä, minkä sallitte olla osa jokaista kokemustanne. Muistakaa, että kaikki on valoa, te olette valoa ja kaikki palaa valoon. Silloin voitte olla astia valolle, mikä on välttämätöntä ylösnousemuksen toteutumiseen kaikissa maapallon osissa ja parannuksen tuomiseen itsellenne ja maailmalle.
Kenen totuus on totta?
Vietämme elämämme haluten tietää totuuden, koska meille on kerrottu: "Totuus vapauttaa teidät". Mutta kun etsimme totuutta, alamme nähdä, ettei ole vain yhtä totuutta - jokaisella on eri versio totuudesta ja myös omassa elämässämme se, mitä pidämme totena, voi muuttua monta kertaa. Mikä siis on totta ja mikä ei? Jos jokin totuus muuttuu, oliko se ylipäätään totta? Tiedämmekö totuutta koskaan? Ja sitten kun tiedämme totuuden, mitä tapahtuu kaikelle muulle, mitä olemme tienneet siihen saakka?
Totuus on kaikkea, mihin uskomme kaiken tietämisemme ja kokemuksemme perusteella tuohon ajankohtaan mennessä. Vaikka etsimme totuutta lopulliseksi vastaukseksi, se itse asiassa sallii meidän esittää seuraavan kysymyksen. Totuus toistaa itseään kuin loputon silmukka, kunnes paljastamme uuden totuuden, mikä sallii meidän siirtyä eteenpäin, aiemman totuuden yli. Jokainen totuus johtaa meidät seuraavaan totuuteen ja jokaiselle meistä tuo totuus on hyvin henkilökohtainen ja niin yksilöllinen, että se voi olla totta vain meille. Vaikka oma totuutemme on totta meille, niin jokaisen totuus on myös totta hänelle. Voimmeko yhdistyä toisten kanssa oman totuutemme paikasta? Voimme, silloin kun totuudellamme on yhteisiä pisteitä eikä läsnä ole epäilystä.
Esimerkiksi totuus, että ansaitsemme rakkautta, on totta meille. Ja meillä on oltava horjumaton usko tähän totuuteen rakkauden vetämiseksi puoleemme. Mutta mitä tapahtuu, jos löydämme jonkun, joka ei usko meidän olevan rakastettava? Onko oma totuutemme silti totta? Entä sitten hänen totuutensa? Onko se totta myös meille? Totuuteemme ei vaikuteta, silloin kun joku muu ei voi vahvistaa sitä - se merkitsee vain, ettei se ole totta hänelle. Hän ei pysty vahvistamaan, että olemme rakastettava, koska hänellä on oltava vastaava totuus - että hän on rakastettava. Jos hän ei pidä sitä totena, hän ei voi vahvistaa sitä jonkun muun osalta. Mutta otamme tämän merkkinä, että oma totuutemme ei ole totta, ja käytämme sitä tuomitsemaan itsemme, oman totuutemme, olemuksemme ja elämämme. Jokaisella jota pyydämme vahvistamaan oman totuutemme, on oltava vastaava totuus. Jos ei ole, hän ei voi vahvistaa omaamme. Niinpä henkilöllä joka ei voi hyväksyä rakastettavuuttamme, on ongelmia itsensä hyväksymisessä rakastettavaksi.
Silloin kun haluamme toisten vahvistavan oman totuutemme, viemme totuutta sellaista polkua pitkin, mitä sen ei ollut tarkoitus valita. Koska silloin kun pyydämme todentamaan sen, mikä on totta meille, puhumme epäilyksemme paikasta, omaan totuuteemme luottamisen sijasta. Jos emme voi vakuuttua omasta totuudestamme, emme löydä ketään tekemään työtä puolestamme. Mitä uskot todeksi itsestäsi? Voitko pitää tuon totuuden riippumatta toisten reaktioista tai vastauksista? Pystytkö luomaan totuudestasi käsin tässä hetkessä ja tietämään, että kun olet toteuttanut tämän, olet valmis seuraavaan askeleeseen elämässäsi? Etsi oma totuutesi itsestäsi, kaiverra se pysyvästi sydämeesi ja olemukseesi, jotta voit pitää kiinni totuudestasi ja käyttää sitä ilmentämään elämäsi tavalla, millä haluat elää sitä.
Äitienpäivä
Sunnuntaina 8.5. juhlimme äitienpäivää USA:ssa. Ja tuona päivänä meillä voi olla sekavat tunteet, koska oma äitimme ei ehkä ollut rakastava, huomaavainen ja hienotunteinen onnittelukorttimalli. Sen sijaan hän on voinut olla hyväksikäyttävä, kateellinen, ilkeä ja ajattelematon. Hän on ehkä pettänyt tai hylännyt meidät, ei ole rakastanut meitä riittävästi tai antanut lapsensa adoptoitavaksi. Kuitenkin äitimme on tärkein karmasuhteemme ja lapsen ja äidin välinen sopimus on pyhä lupaus tuoda uusi elämä maailmaan, jotta sen parantumismatka voidaan saattaa loppuun.
Riippumatta siitä, miten paljon ihannoimme tai ihanteellistamme äitiyttä, se on tapa, jonka kautta me kaikki tulemme maailmaan. Valitsemme äidin ja isän, joilla on ne energiat, sieluryhmäyhteydet sekä se karmahistoria ja tunne-DNA, mitä meidän tarvitsee ilmentää elämässä, ja heistä tulee vanhempamme. Se mitä sen jälkeen tapahtuu, on osa parantumis- ja yhdistymismatkaamme ja voimme käyttää tuota informaatiota ja noita kokemuksia parantamaan ja transformoimaan tai niistä tulee meille uusi karmakierto.
Toivomme äitimme olevan se täydellisyyden perikuva, minkä uskomme äitiyden määritelmäksi, ja ajattelemme, että meitä on petetty, jos näin ei ole. Sitten murehdimme tarpeeksi hyvän äidin puutetta - äidin joka rakastaa, suojelee, tukee ja hoivaa meitä. Mutta kenellä on sellainen äiti? Oman kokemukseni mukaan useimmilla valotyöntekijöillä ei ole. Meidän täytyy kysyä sopimuksestamme hänen kanssaan - mitä oppitunteja hänellä oli meille ja meillä hänelle ja miten aikamme hänen kanssaan on sallinut meidän kasvaa kehossa, mielessä, tunteissa ja hengessä. Mikä on se parantuminen, minkä voimme tehdä äitimme, hänen energioidensa ja hänen opettamansa äiti/lapsisuhteen kanssa ja miten voimme tehdä asiat eri tavalla?
Meidän sukupolvemme jotka ovat saaneet lapsia 1970-luvulta saakka, on ollut muutettava äiti/lapsi-mallia. Ja vuorovaikutuksemme oman äitimme kanssa mahdollisti, että teemme asiat eri tavalla omien lastemme kanssa ja olemme heille se äiti, jonka halusimme itsellemme. Juhlikaa tänä äitienpäivänä elämäänne, olemassaoloanne ja tarkoitustanne, pohtikaa parannusta ja transformaatiota, mitä olette tehneet elämässänne, ja kiittäkää äitiänne teidän tänne saattamisesta. Sitten päästäkää irti kaikki viha, katumus, suru tai syyllisyys, jotta voitte katsoa äitiänne syyttämättä ja nähdä hänet sellaisena kuin hän on - yhtenä olemuksena matkalla, mikä on elämänne. Käyttäkää tämä päivä juhliaksenne myös feminiinienergiaa, mitä me kaikki ruumiillistamme ja minkä ilmaiseminen on henkisessä mielessä täydellistä ja ehdotonta rakkautta. Feminiinienergia edustaa kykyämme antaa ehdotonta rakkautta ja anteeksiantoa kaikille, mikä on feminiinienergian korkein puoli. Ja meidän pitäisi ottaa hetki juhliaksemme Äiti Maata, kaunista planeettaa jolla elämämme ja joka ravitsee ja elättää meidät kaikki.
Vahdinvaihto
Tällä viikoilla useissa asiakastulkinnoissa viesti vanhemmalle oli selvä: on aika päästää irti, siirtyä eteenpäin ja sallia uuden sukupolven ottaa omakseen se työ, minkä me olemme aloittaneet. Emme ehkä pidä heitä valmiina tai kykenevinä, muttei se ole meidän päätöksemme. On aika tehdä vahdinvaihto, sallia uusien energioiden tuoda oma parannuksensa ja muutoksensa maailmaan, mutta sen tapahtumiseksi meidän on päästettävä irti - mikä ei meille ole helppoa.
Kaikki me tiedämme, että olemme ottaneet valtavan tehtävän, ja se on ollut erittäin haastavaa aikaa. Useimmat meistä ovat elämämme ensimmäisen puoliskon taistelleet yksin miettien, milloin pystyisimme löytämään sen rauhan, turvan ja vakauden, mikä ei ole koskaan ollut osa elämäämme. Yhdessä asiassa olemme tulleet hyviksi: aloittamaan alusta, tekemään uuden version itsestämme. Olemme saaneet paljon harjoitusta, mutta nyt meidän on opittava päästämään irti ja antamaan uuden sukupolven ottaa ne roolit, joita olemme pitäneet hyvin kauan - emmekä anna sen tapahtua kovin helposti.
Olen huomannut monien indigojen ja kristallien osalta - minä mukaan luettuna - että olemme nyt astumassa elämämme toiseen puoliskoon ja se on hyvin erilainen kuin ensimmäinen. Monille meistä tämä on uusi alku, uusi elämä ja elämäntyyli ja meillä on sukupolvi, minkä olemme valmistelleet ottamaan meidän roolimme uuden toimintamallin luomisessa maapallolle. Mutta emme halua päästää irti, koska emme halua heidän sotkevan ja rikkovan sitä, minkä luomiseksi olemme tehneet kovasti työtä, jottei meidän tarvitse käydä tätä taas läpi.
Aivan samalla tavalla kuin meidän täytyy antaa lastemme kasvaa, meidän täytyy myös sallia itsemme siirtyä eteenpäin ja antaa heidän ottaa ohjakset. Tuo pieni ja hiljainen ääni joka yllyttää meitä muuttamaan eri paikkaan, aloittamaan suhteen, aloittamaan yrityksen, ottamaan aikaa itsellemme tai elämään unelmiamme, kertoo myös, että voimme päästää irti ohjaksista, luovuttaa asiat seuraavalle sukupolvelle ja antaa heidän ottaa haltuunsa sen, mitä me olemme tehneet. He ovat valmiita, he eivät epäonnistu ja se on heidän tehtävänsä. Emme voi odottaa heidän astuvan omaan voimaansa, ennen kuin sallimme sen, ja meidän on tehtävä se jossain kohtaa, jotta he voivat päästä alkuun. On siis aika vetää syvään henkeä, antaa itsellemme tilaisuus elää unelmiamme, päästää irti vastuusta, mistä pidämme tiukasti kiinni, ja tietää, että sukupolvi jota olemme valmistelleet tähän rooliin, on valmis ottamaan sen. Uuden sukupolven on aika päästä töihin ja "vanhan" sukupolven pitää hauskaa.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.
Kanavoinut ja kirjoittanut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 9.5.2011
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
ARKKIENKELI URIEL: Mitä olet?
Jokainen teistä on ruumiillistuma Luojan jumalaisesta liekistä, valosta joka on elämä, energiasta joka antaa voimaa kaikelle, olemus joka heijastaa roolianne maan päällä. Täytätte monia tarkoituksia joka elämässä oman parantumisenne ja transformoitumisenne lisäksi, koska te ylläpidätte energiaa, peilaatte parannusta ja luotte uusia polkuja valolle ja uusia totuuksia ihmiskunnalle ja maailmalle. Ja jokainen teistä pitää energiapaikkaa maan ylösnousemussyklissä osallistuen niiden karmakiertojen loppuunsaattamiseen, jotka ovat olleet maapallon historiaa sen luomisesta saakka. Tiedätte, kuka olette, ja nyt teidän täytyy tarkastella, mitä olette tässä elämässä, koska tämä sallii teidän tehokkaasti ilmaista aikomuksen keskittää energianne niin, että elätte aina sen korkeinta ilmaisumuotoa.
Ihmiset määritellään tekemisen ja vähemmän olemisen kautta. Se on ihmisen, hengen aineellisen ruumiillistuman, korkeimman aikomuksen vastakohta, mikä on oleminen. Painotetaan voimakkaasti sitä, mitä teette elämässänne ja miten se mittaa menestymistä, jota tunnette saavuttavanne tai olevanne saavuttamatta elämässä. Jos olette saaneet varallisuutta, menestystä, koulutusta ja saavutuksia, joita te ja muut arvostatte, tunnette olevanne energianne parasta ilmaisemista. Ja vaikka ilmaisette ihmisyyttänne, kyse on tekemisestä eikä olemisesta.
Silloin kun olette tietoinen aidosta luonteestanne ja tarkoituksestanne - ruumiillistaa henki aineelliseen muotoon, mikä sallii hengen varata tilan maan päältä ja kolmannesta ulottuvuudesta - olette sitä, mitä sielunne on aikonut tähän elämään. Se mitä teette aineellisessa olemuksessanne, on tehokkainta, silloin kun teillä on aikomus siitä, mitä haluatte olla kussakin elämässä. Haluatteko parantua, muodostaa uusi toimintamalleja, saada uuden energiaolemuksen, saattaa loppuun karmakierron ja toteuttaa parannussyklin? Kaikki nämä riippuvat siitä, minkä olette asettaneet aikomukseksenne sille, mitä olette kussakin elämässä.
Mitä enemmän keskitytte olemaan parasta ihmisyydessänne, sitä enemmän otetaan pois olemuksenne todellista luonnetta, mikä on toteuttaa sielunne halu parantua, oppia, kasvaa ja transformoitua. Jokainen teistä kantaa Lähdevalon korkeinta potentiaalia, silloin kun olette tuota valoa kaikessa, mitä teette. Se mitä olette, riippuu sitten siitä valomäärästä, minkä sallitte olla osa jokaista kokemustanne. Muistakaa, että kaikki on valoa, te olette valoa ja kaikki palaa valoon. Silloin voitte olla astia valolle, mikä on välttämätöntä ylösnousemuksen toteutumiseen kaikissa maapallon osissa ja parannuksen tuomiseen itsellenne ja maailmalle.
Kenen totuus on totta?
Vietämme elämämme haluten tietää totuuden, koska meille on kerrottu: "Totuus vapauttaa teidät". Mutta kun etsimme totuutta, alamme nähdä, ettei ole vain yhtä totuutta - jokaisella on eri versio totuudesta ja myös omassa elämässämme se, mitä pidämme totena, voi muuttua monta kertaa. Mikä siis on totta ja mikä ei? Jos jokin totuus muuttuu, oliko se ylipäätään totta? Tiedämmekö totuutta koskaan? Ja sitten kun tiedämme totuuden, mitä tapahtuu kaikelle muulle, mitä olemme tienneet siihen saakka?
Totuus on kaikkea, mihin uskomme kaiken tietämisemme ja kokemuksemme perusteella tuohon ajankohtaan mennessä. Vaikka etsimme totuutta lopulliseksi vastaukseksi, se itse asiassa sallii meidän esittää seuraavan kysymyksen. Totuus toistaa itseään kuin loputon silmukka, kunnes paljastamme uuden totuuden, mikä sallii meidän siirtyä eteenpäin, aiemman totuuden yli. Jokainen totuus johtaa meidät seuraavaan totuuteen ja jokaiselle meistä tuo totuus on hyvin henkilökohtainen ja niin yksilöllinen, että se voi olla totta vain meille. Vaikka oma totuutemme on totta meille, niin jokaisen totuus on myös totta hänelle. Voimmeko yhdistyä toisten kanssa oman totuutemme paikasta? Voimme, silloin kun totuudellamme on yhteisiä pisteitä eikä läsnä ole epäilystä.
Esimerkiksi totuus, että ansaitsemme rakkautta, on totta meille. Ja meillä on oltava horjumaton usko tähän totuuteen rakkauden vetämiseksi puoleemme. Mutta mitä tapahtuu, jos löydämme jonkun, joka ei usko meidän olevan rakastettava? Onko oma totuutemme silti totta? Entä sitten hänen totuutensa? Onko se totta myös meille? Totuuteemme ei vaikuteta, silloin kun joku muu ei voi vahvistaa sitä - se merkitsee vain, ettei se ole totta hänelle. Hän ei pysty vahvistamaan, että olemme rakastettava, koska hänellä on oltava vastaava totuus - että hän on rakastettava. Jos hän ei pidä sitä totena, hän ei voi vahvistaa sitä jonkun muun osalta. Mutta otamme tämän merkkinä, että oma totuutemme ei ole totta, ja käytämme sitä tuomitsemaan itsemme, oman totuutemme, olemuksemme ja elämämme. Jokaisella jota pyydämme vahvistamaan oman totuutemme, on oltava vastaava totuus. Jos ei ole, hän ei voi vahvistaa omaamme. Niinpä henkilöllä joka ei voi hyväksyä rakastettavuuttamme, on ongelmia itsensä hyväksymisessä rakastettavaksi.
Silloin kun haluamme toisten vahvistavan oman totuutemme, viemme totuutta sellaista polkua pitkin, mitä sen ei ollut tarkoitus valita. Koska silloin kun pyydämme todentamaan sen, mikä on totta meille, puhumme epäilyksemme paikasta, omaan totuuteemme luottamisen sijasta. Jos emme voi vakuuttua omasta totuudestamme, emme löydä ketään tekemään työtä puolestamme. Mitä uskot todeksi itsestäsi? Voitko pitää tuon totuuden riippumatta toisten reaktioista tai vastauksista? Pystytkö luomaan totuudestasi käsin tässä hetkessä ja tietämään, että kun olet toteuttanut tämän, olet valmis seuraavaan askeleeseen elämässäsi? Etsi oma totuutesi itsestäsi, kaiverra se pysyvästi sydämeesi ja olemukseesi, jotta voit pitää kiinni totuudestasi ja käyttää sitä ilmentämään elämäsi tavalla, millä haluat elää sitä.
Äitienpäivä
Sunnuntaina 8.5. juhlimme äitienpäivää USA:ssa. Ja tuona päivänä meillä voi olla sekavat tunteet, koska oma äitimme ei ehkä ollut rakastava, huomaavainen ja hienotunteinen onnittelukorttimalli. Sen sijaan hän on voinut olla hyväksikäyttävä, kateellinen, ilkeä ja ajattelematon. Hän on ehkä pettänyt tai hylännyt meidät, ei ole rakastanut meitä riittävästi tai antanut lapsensa adoptoitavaksi. Kuitenkin äitimme on tärkein karmasuhteemme ja lapsen ja äidin välinen sopimus on pyhä lupaus tuoda uusi elämä maailmaan, jotta sen parantumismatka voidaan saattaa loppuun.
Riippumatta siitä, miten paljon ihannoimme tai ihanteellistamme äitiyttä, se on tapa, jonka kautta me kaikki tulemme maailmaan. Valitsemme äidin ja isän, joilla on ne energiat, sieluryhmäyhteydet sekä se karmahistoria ja tunne-DNA, mitä meidän tarvitsee ilmentää elämässä, ja heistä tulee vanhempamme. Se mitä sen jälkeen tapahtuu, on osa parantumis- ja yhdistymismatkaamme ja voimme käyttää tuota informaatiota ja noita kokemuksia parantamaan ja transformoimaan tai niistä tulee meille uusi karmakierto.
Toivomme äitimme olevan se täydellisyyden perikuva, minkä uskomme äitiyden määritelmäksi, ja ajattelemme, että meitä on petetty, jos näin ei ole. Sitten murehdimme tarpeeksi hyvän äidin puutetta - äidin joka rakastaa, suojelee, tukee ja hoivaa meitä. Mutta kenellä on sellainen äiti? Oman kokemukseni mukaan useimmilla valotyöntekijöillä ei ole. Meidän täytyy kysyä sopimuksestamme hänen kanssaan - mitä oppitunteja hänellä oli meille ja meillä hänelle ja miten aikamme hänen kanssaan on sallinut meidän kasvaa kehossa, mielessä, tunteissa ja hengessä. Mikä on se parantuminen, minkä voimme tehdä äitimme, hänen energioidensa ja hänen opettamansa äiti/lapsisuhteen kanssa ja miten voimme tehdä asiat eri tavalla?
Meidän sukupolvemme jotka ovat saaneet lapsia 1970-luvulta saakka, on ollut muutettava äiti/lapsi-mallia. Ja vuorovaikutuksemme oman äitimme kanssa mahdollisti, että teemme asiat eri tavalla omien lastemme kanssa ja olemme heille se äiti, jonka halusimme itsellemme. Juhlikaa tänä äitienpäivänä elämäänne, olemassaoloanne ja tarkoitustanne, pohtikaa parannusta ja transformaatiota, mitä olette tehneet elämässänne, ja kiittäkää äitiänne teidän tänne saattamisesta. Sitten päästäkää irti kaikki viha, katumus, suru tai syyllisyys, jotta voitte katsoa äitiänne syyttämättä ja nähdä hänet sellaisena kuin hän on - yhtenä olemuksena matkalla, mikä on elämänne. Käyttäkää tämä päivä juhliaksenne myös feminiinienergiaa, mitä me kaikki ruumiillistamme ja minkä ilmaiseminen on henkisessä mielessä täydellistä ja ehdotonta rakkautta. Feminiinienergia edustaa kykyämme antaa ehdotonta rakkautta ja anteeksiantoa kaikille, mikä on feminiinienergian korkein puoli. Ja meidän pitäisi ottaa hetki juhliaksemme Äiti Maata, kaunista planeettaa jolla elämämme ja joka ravitsee ja elättää meidät kaikki.
Vahdinvaihto
Tällä viikoilla useissa asiakastulkinnoissa viesti vanhemmalle oli selvä: on aika päästää irti, siirtyä eteenpäin ja sallia uuden sukupolven ottaa omakseen se työ, minkä me olemme aloittaneet. Emme ehkä pidä heitä valmiina tai kykenevinä, muttei se ole meidän päätöksemme. On aika tehdä vahdinvaihto, sallia uusien energioiden tuoda oma parannuksensa ja muutoksensa maailmaan, mutta sen tapahtumiseksi meidän on päästettävä irti - mikä ei meille ole helppoa.
Kaikki me tiedämme, että olemme ottaneet valtavan tehtävän, ja se on ollut erittäin haastavaa aikaa. Useimmat meistä ovat elämämme ensimmäisen puoliskon taistelleet yksin miettien, milloin pystyisimme löytämään sen rauhan, turvan ja vakauden, mikä ei ole koskaan ollut osa elämäämme. Yhdessä asiassa olemme tulleet hyviksi: aloittamaan alusta, tekemään uuden version itsestämme. Olemme saaneet paljon harjoitusta, mutta nyt meidän on opittava päästämään irti ja antamaan uuden sukupolven ottaa ne roolit, joita olemme pitäneet hyvin kauan - emmekä anna sen tapahtua kovin helposti.
Olen huomannut monien indigojen ja kristallien osalta - minä mukaan luettuna - että olemme nyt astumassa elämämme toiseen puoliskoon ja se on hyvin erilainen kuin ensimmäinen. Monille meistä tämä on uusi alku, uusi elämä ja elämäntyyli ja meillä on sukupolvi, minkä olemme valmistelleet ottamaan meidän roolimme uuden toimintamallin luomisessa maapallolle. Mutta emme halua päästää irti, koska emme halua heidän sotkevan ja rikkovan sitä, minkä luomiseksi olemme tehneet kovasti työtä, jottei meidän tarvitse käydä tätä taas läpi.
Aivan samalla tavalla kuin meidän täytyy antaa lastemme kasvaa, meidän täytyy myös sallia itsemme siirtyä eteenpäin ja antaa heidän ottaa ohjakset. Tuo pieni ja hiljainen ääni joka yllyttää meitä muuttamaan eri paikkaan, aloittamaan suhteen, aloittamaan yrityksen, ottamaan aikaa itsellemme tai elämään unelmiamme, kertoo myös, että voimme päästää irti ohjaksista, luovuttaa asiat seuraavalle sukupolvelle ja antaa heidän ottaa haltuunsa sen, mitä me olemme tehneet. He ovat valmiita, he eivät epäonnistu ja se on heidän tehtävänsä. Emme voi odottaa heidän astuvan omaan voimaansa, ennen kuin sallimme sen, ja meidän on tehtävä se jossain kohtaa, jotta he voivat päästä alkuun. On siis aika vetää syvään henkeä, antaa itsellemme tilaisuus elää unelmiamme, päästää irti vastuusta, mistä pidämme tiukasti kiinni, ja tietää, että sukupolvi jota olemme valmistelleet tähän rooliin, on valmis ottamaan sen. Uuden sukupolven on aika päästä töihin ja "vanhan" sukupolven pitää hauskaa.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Vanhoja viestejä voit lukea mm. näiltä sivuilta: www.adonai.fi/89 , http://luxonia.com/viestit , www.rosedalebooks.fi/foorumi/index.php
Näillä eri tyyppisillä sivuilla näyttää olevan laaja valikoima tekstejäni - en kuitenkaan suosi tai tue näitä sivuja sen enempää kuin muitakaan sivuja.


